fitness-workout

Trening je sat vremena aktivnog  angažovanja čitavog tela.

Trening traje 60 minuta i sastoji se od uvodnog dela koji obuhvata vežbe zagrevanja, glavnog dela i završne faze – istezanja. Trening je umerenog do jačeg intenziteta. Intenzitet je prilagođen grupi.Svaki trening ima svoju notu, jača motivaciju. Na treningu se koriste razni rekviziti: tegovi, steper, motkice. Svaki rekvizit ima svoju funkciju, čini čas zabavnijim i povećava efekte nekih vežbi. Ponekad se koristi više rekvizita na jednom treningu, a nekada je glavni rekvizit samo telo. Važno je da se svaki naredni čas razlikuje kako bi se u toku nedelje angažovao što veći broj mišića.

Sam trening počinje desetominutnim zagrevanjem uz vežbe iz klasičnog aerobika, posle čega ulazimo u  fazu časa u kojoj radimo više grupa mišića istovremeno.
Najčešću kombinaciju čine čučnjevi,poskoci ili iskoraci s nekom od vežbi za ruke, sa ili bez pomoćnih rekvizita (tegići, steper). Posle toga sledi kratka, ali jača, kardiozona, čime se podiže puls a zatim se ponovo vraćamo u statične vežbe bez skakanja, namenjene određenoj grupi mišića.Kraj treninga sastoji se od vežbi oblikovanja i obaveznog istezanja.

Nakon treninga smo zadovoljniji sobom,jači, opušteni I spremni za nove pobede!

 

Trajanje: 60 minuta

Intenzitet: Srednji

Termini:

Utorak i četvrtak od 19 – 20h

Subota od 11 – 12h